En ole vähään aikaan kakkua tehnyt joten tottahan toki suostuin. Kakkujen tekoa ei voita mikään. :)
Marenkikakun ohjeen oli kaveri valkannut valmiiksi netistä joten ei muuta kuin resepti läpi lukemaan ja hommiin.
Tässä valmis marenkikakku:

Eikö olekin herkullisen näköinen? :D
Ja sitten se ylioppilaslakki:

Jep, lyyra tuli väärään kohtaan. :(
Kommentit