Löysin netistä suklaamuffiniohjeen minkä joukkoon tuli myös kanelia. Kaneli kuulosti kovin oudolta suklaan kanssa joten pakkohan sitä oli kokeilla miltä ne maistuvat. Ohje löytyi täältä.
Siitä on monta vuotta aikaa kun olen viimeksi muffineja tehnyt joten en ollut varma kuinka paljon taikinaa kuuluu vuokiin laittaa. Laitoin tietysti liian vähän. Muffinit olivat ihan ok. Kaneli antoi hauskan vivahteen muuten niin suklaisiin muffineihin. Tällaisia niistä tuli:

Osa muffineista lähti jo maailmalle. Loput pakkaseen. Meillä kun ei juurikaan mitään pullia ym. syödä. Eli tervetuloa kylään niin saa/joutuu syömään muffineja. :)
Kommentit