Taas kakku miehen siskon pojalle. Tällä kertaa piti tehdä mini. Kakusta PITI tulla pieni mutta toisin (ihme) kävi. Aina kakuista tulee suurempia mitä tilataan ;) Nyt päällä on valkoista marsipaania. Rajat ja rekkarin olen pursottanut tummalla suklaalla ja mielikuvituksella karkkeja käyttäen..
Kommentit
Ladataan...
Blogi on avattu!
Blogin takaa löytyy 23-vuotias ravintolakokki. Tänne päivitän tekemiäni leivonnaisia. Pääasiassa täytekakkuja mutta tuleehan sitä välillä muutakin tehtyä. Kakkujen ym. tekeminen on minulle mieluinen harrastus. Niitä tulee tehtyä aina kun aikaa riittää. Haaveissa olisi käydä kondiittori-koulutus, joskus kun on enemmän aikaa.
Toivottavasti viihdyt blogilla ja löydät herkullisia vinkkejä itsellesi! :)
Kommentit